5. mája 2017

Ja a môj život

Ahojte, dovoľte aby som sa vám trošku predstavila. Volám sa Monika. Mám 23 rokov aaa... začnem asi od začiatku a poviem vám celý svoj rozprávkový príbeh...
Narodila som sa, vyrástla, našla si princa svojich snov. Po 5tich rokoch sme sa rozhodli že by sme mohli začať spolu aj bývať. Po škole som začala pracovať ako kuchárka. Nebola som celkom za kuchárku vyučená ale začalo ma to baviť, bavila ma kuchyňa, zaujímala som sa o zdravú výživu, bylinky atď. Vtedy som založila aj tento blog pretože okrem varenia balkonového zahradkarčenia ma bavil design a design web stránok prvý blog som si založila keď som mala asi 12. Postupne som sa začala venovať aj programovaniu. Po dvoch rokoch kucharčenia v reštaurácii som si povedala že skúsim asi výšku a začnem sa venovať programovaniu trošku viac. Lenže život sa mi nasmeroval na krajšiu cestu. Ostala som tehotná :-) čakali sme naše vytúžené babenko. Škola netolerovala individuálne štúdium tak som sa rozhodla byť mamčou na plný úväzok. Medzi tým sme stihli aj svadbu. A narodením našej Lielien sa náš život naplnil. Plánujeme už len kúpiť a zrekonštruovať domček aj to je už v štádiu riešenia.
Viac ako rok tento blog stál, ani neviem presne prečo asi vela zmien a monoho nových povinností až mi to vypadlo z hlavy a na blog som nemyslela. Ale rozhodla som sa pokračovať v práci na blogu takou cestou že slúži ako náhrada za môj zápisník kde na každej strane si píšem o niečom inom.
Na tomto blogu spojim všetko čo ma baví. A to je tvorba blogu, varenie, zatiaľ ešte nespomínané hačkovanie, pletenie, šitie a kopu iných ručných prácach a dúfam že časom aj cestou k nášmu domčeku a jeho prerábka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára